David Dobrik Tries 9 Things He's Never Done Before | Allure

күнү жарыяланды 2019-ж., 21-фев.
David Dobrik tries nine things he's never done before, from creating latte art and swaddling a baby, to performing CPR and sliding into Lana Del Rey's DMs. For more David Dobrik check out his KG-tv: bit.ly/1ZS52we
Still haven’t subscribed to Allure on KG-tv? ►► bit.ly/AllureKG-tvSub

ABOUT ALLURE
The best daily makeup tips, skin-care advice, hair tutorials, product reviews, and videos from beauty experts.

David Dobrik Tries 9 Things He's Never Done Before | Allure

Жорумдар

  • Why is everything David Dobrik related on these type on channels always #1 on trending

  • Another thing David has never done: be my boyfriend. Hey David what's up? If the Lana thing doesn't work out, I'm like, free or whatever.

  • How come he didn’t have sex in this video?

  • Baby's are adorable and cute

  • i think i’m pregnant after seeing him be so fragile with the babies

  • Do you want to meet someone beautiful Look at the first word 🥰

  • 2:10 I need some Ice and a styrofoam bucket!

  • didn’t they already upload this

  • lol its like the babay and then puts his knee on it and shoves it into the ground. yep that is just what you do with new borns. lol i will say fitted sheets are a beast to fold.

  • Who else wishing they could have been those babys😂

  • Lana i queen!!!

  • The little sounds the baby makes aw

  • I bet david is cringing at himself

  • *...dad?*

  • everybody’s talking about lana del rey, i want to know who the hell trusted david with a baby.

  • high frequency can be very dangerous without proper training and to give it to david of all people was not the smartest

  • #1 on trending?😳😳

  • David is a dad

  • 0:00 mine

  • Babys give me anxiety

  • the most adorable person out there

  • ADD MY SNAP. I DO SFS ANS STREAKS @ faith9401

  • Just a message for u guys: subscribe to PewDiePie

  • I expect an update on Lana and David... maybe in the next vlog lol

  • He looks like Ariel Pink with the blonde wig

  • I’m in love with him

  • This video got me pregnant 😍

  • **insert funny comment here**

  • Being famous is a weird thing...

  • David has become a vampire with the contacts

  • Imagine being that mannequin

  • look guys it's "ted bundy"

  • Who trusted David with their baby? (Other than josh)

  • My evolutionary instincts kicked in when he was with those babies good lord my body was like BREED WITH THAT ONE

  • H the fact that he doesn't know how to fold a fitted sheet is sad

  • 4:20 *4:20*

  • Htf is this on number 1 trending??..

  • Hey looks like Kyle from nelk😂

  • David please don’t eat the baby

  • david + babies ❤️😫

  • That baby is going to grow up and say he was cradled by David Dobrik... Lucky..Lucky...Baby...

  • i never knew i needed to see david dobrik hold babies

  • I'm not sure why but anything David does makes me smile. I'm literally conditioned from loving his vlogs!!

  • he’s so cute and awkward

  • #1 on trending

  • only if those 2 baby’s, were Liza’s.... 😭😭☺️.

  • He knows he’d get sued if he dropped the baby

  • Ted Bundy*

  • Lol this was hilariously cute

  • The only thing David was good at was making boritos 🌯🌯😂😂

  • Dr. Mike @ 2:21: CHEST COMPRESSIONS, CHEST COMPRESSIONS, CHEST COMPRESSIONS

  • Where the hell did they get all of these babies from...

  • Somebody come get yo baby

  • Great video

  • It's weird to see dobrik not on his vlogs

  • Who’s baby’s are those

  • Imagen growing up and bragging to ur friends that you got swaddled by David dobrik

  • Why is this video number 1 trending

  • this makes it look like david’s a single father of twins 😩🙌

  • What if he dropped the baby o_O btw it's the most adorable thing I've seen on internet today 😍

  • Lol, Lana Del Ray is a tranny. But go ahead bro, good luck.

  • David will be a good dad!!! 😂😍😘

  • Such a goofy goober 🤓

  • 3:10 .........Trisha Paytas, is that you??

  • Why is he popular? Educate me?

  • Check out my Subway sandwich I pre-ordered. My friend delivered. Disturbing.kg-tv.com/tv/video-yb8i2HVzYTs.html

  • This was hilarious 🤣

  • im concerned on where are they getting these babies

  • It's weird to see David infront of the camera

  • Putting a baby into the hands of a perv

  • #1 on trending... damn having “David dobrik” in the title really does rack up the views

  • 1:17 what a MOOD 😂😂

  • THAT BABY IS SO FRICKEN CUTE

  • Cancer

  • I want to have his children

  • David we don’t do mouth to mouth anymore!!

  • He’s so hot wtf when did he become so hot

  • shoulda made this video 4 minutes 20 seconds long

  • • *SUPERSAVES* } 'Y E S H U A' ★ I _believe_ . I _receive_ gift of salvation . I _move_ to a new *_good_* life ~

  • he got instant father skillz

  • he's still a baby teddy bear with red eyes

  • Would’ve been better if this video was 4:20 long

  • My life is pathetic.

  • he is so precious whoa

  • are we just going to ignore that he pulled out 2 random babies

  • Aye, my boy David sliding in those DM's!! Lol

  • david is the cutest human ever

  • this video is oddly satisfying!!!!!!!!!!!!!

  • He’s so precious

  • that little girl is gonna grow up and see this and be like wHAT

  • Him with the babies! 😍😍

  • CAN I BE THAT MANNEQUIN PLEASE

  • How gentle he was with the baby and how he picked her up with her cheek touching his omg 😭😭😭 I’m so proud

  • You say thank you, next.

  • Imagine David dobrik holding your baby..

  • #1 on trending!! Yaaass!!

  • “Ahh it’s like the baby” 1 second later sits on it

  • Wow David’s been on trending more times this week then his entire career

  • oh my actual god hes so adorable

  • I’ve watched this video 4 times already.... *i need help* 😔🤧😂 Also just noticed this is 1 one trending!!! YAY MY BABY DESERVERS THE RECOGNITION Hopefully one day youtube decides to put one of his videos on trending